2009-06-22
 17:08:01

Bilder

Nu har jag ont i fötterna! :D Har varit ute och gått, tänkte att
jag skulle hitta tunnelbanestationen i Fittja, så jag kan ta mig
lite vart jag vill. Lätt som en plätt, så imorgon ska jag träffa Therese
vid Slussen kl 11.30.
Vi tänkte titta på båtarna som ligger inne i några dagar som håller på
åker jorden runt. Ska bli kul o se dom bjässarna. Kommer ihåg att dom låg
inne förra året också, men då hann jag aldrig titta.
Sen ska vi äta mat och gå runt o kika lite. Har inte träffats på 9 månader!
Så det blir kul :)

Har även städat vagen, och nu ska ni få se lite bilder.

Men ååh, det funkar inte.. ???
Jag får testa lite senare, håll utkik.. måste koka potatis o göra lax nu först :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: