2009-06-22
 11:27:40

Yea

Hej :)

Vad snäll alla är , skriver och hoppas att det är bättre, och undrar vad
det är.
Men jag ska tala om att det är mycke bättre nu, nu är jag en lycklig kvinna igen!
Vill inte skriva här vad det handlade om. Men nu är det bra.

Sitter här i Stockholm just nu, i våran husvagn, hehe. Känns lite annorlunda, men
det är väldigt mysigt. Marcus är på jobbet och jag äter "frukost", måste ju få vara
lite seg nu när man är på lite semester.
Jag har bestämt mig för att städa och dona här i husvagnen, har tagit med mig lite
småprylar hemmifrån för att göra det lite mera hemtrevligt.
Tänkte lägga ut lite bilder sedan här på bloggen, så ni får se hur den ser ut.

Vi ska åka till Ikea någon kväll när Marcus kommit hem efter jobbet, måste köpa
några småprylar hit till vagnen, sedan kanske man hittar nått annat hem också.
Vi hade tänkt åka på bio på en biopremiär på onsdag, men vi ska ut och äta med
några härifrån "jobbet" på ett värdshus ist.
Träffade 3 av dom igår när vi kom hit, väldigt trevliga. Kul att det är ett så bra gäng
här.
Sedan har jag tänkt åka in på stan och kika lite, kanske träffa en kompis som jag
jobbade med förr när vi bodde här.
Dom har köpt hus i Hanininge, så det vore roligt att åka dit och se hur dom har det.

Nej, nu ska jag äta klart, sen blir det röj!


Malin
PUBLICERAT: 2009-06-22, 16:13:38 | URL: http://iamtheoneandonley.blogg.se/

skönt att det är bättre :) Hoppas ni får sol på semestern... hänne regnar det just nu.. hua!


Märta
PUBLICERAT: 2009-06-22, 17:09:29

Ja, det är skönt :) Det är sol här nu, hur varmt som helst! Skönt att man slipper regnet då för en gångs skull. :P



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: