2009-03-20
 10:20:18

Hemmafru

Helo!
Idag är det alldeles grått ute, usch va tråkigt!
Måste gå en vända på apoteket och hämta ut lite grejer till Marcus. Och göra mat.
Men det är allt jag har planerat för dagen. Sedan ikväll ska jag och Marcus åka
till Pär och Sandra.. vi har beställt smörgåstårta som vi ska dela på och titta
på film. Myys :)

Igår var jag uppe redan klockan halv sju, hängde med pappa och hundarna på
promenad i två timmar, de ni. Det var inte illa.
Träffade även Jessica en vända, åkte till Viksjöfors så jag fick använda
fyrhjulsdriften, haha.
Ja, det var en annan historia de.

I tisdags var jag och pappa till Bollnäs också, gick på bla Dollarstore, Jysk,
Lidl och Sörängs marknad. jag köpte tapeter till huset! :D Vita med lite silver i.
Funderar på att köpa färg idag kanske till fondväggen, men vi får se.
Dessutom köpte jag en klocka som vi ska ha i köket, en "stationsklocka".

Har inte hänt så mycket speciellt, nu när man är hemmafru igen.
Kanske ska diska? Nä, de gör jag senare.

Ska ta mig en preomenad med lillfisen tror jag.

Bye bye.


Anti
PUBLICERAT: 2009-03-20, 18:20:29

Tjaba bruden, händer på lörda då, kanske kan hänga lite me er då????



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: