2009-05-07
 22:23:47

Hej igen! :)

Nu var det jätte länge sedan jag skrev senast.
Har snart jobbat i en månad, och är lovad två veckor till än
så länge. Har inte fått något inom vården heller, fast man är
utbildad undersköterska och har jobbat en massa förr.
Men jag har hört att dom ska dra in så mycket och spara en
massa pengar. Men kan man dra in på sommarvikarier också?

Nu bor vi äntligen i huset också! :) Såå skönt. Jag älskar det.
Har även börjat få lite ordning nu, blev dubbelgöra eftersom
dom som hyrde av oss inte städade ur huset ett dugg, fräscht.
Men nu börjar det bli fint här :) Vi har satt igen en vägg och målat,
tapetserat och framförallt städat och packat upp en massa saker.
Nu har vi bara ett rum kvar som vi ska fixa det mesta i. Längtar tills
det är klart! :)

Måste fixa lite i trädgården också i helgen, ser hemskt ut. Och jag måste
rädda våra jordgubbs och smultronplantor, innan dom dör av allt ogräs.

Nej, nu ska jag gå o lägga mig så jag örskar upp imörn :)

Godnatt på er.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: