2009-05-19
 20:28:54

Hur ska jag..

komma ihåg allt :)
Jag minns inte ens vad jag berättat sist jag skrev här.

Lite uppdatering får ni nu iaf.
Vi har nu bott i huset sedan den 28:e april.
Och under den tiden har vi städat ur huset, flyttat in, renoverat
och gjort en massa massa saker.
Vi har tex. satt igen en vägg i vardagsrummet, målat och tapetserat.
Även elementen är målade! :P
Sen har vi gjort en fondvägg i köket och målat plus elementen. Just de,
bytt vattenkran har vi också gjort.

Plus att vi i hallen har målat, satt panel och även där snyggat till elementen.

Börjar på bli lite ordning o reda nu, är så skönt.
Håller även på uppe på övervåningen just nu, målar.

Det finns en hel del småpyssel här, men det är ju de som är så roligt.
Så är det när man har hus :) tar aldrig slut..

Annars, ja.. vad har jag gjort?
Jag har jobbat på Edsbyns persienner, köpt husvagn, varit en vända till
Stockholm, tittat på tv, sytt gardiner, lagat mat, med mer, med mer.

Snart ska jag och Marcus bli en slags särbos.. Marcus har fått jobb i
Stockholm, så han ska förhoppningsvis börja där nästa vecka. (därför vi
köpt husvagn).
Så då blir han borta under veckorna men kommer hem på helgerna..
hoppas ja! Haha :) jag ska vara snäll på honom och baka och sånt, så han
vill komma hem :P

Gäsp, nä.. nu är jag super trött!
Jag som skulle hälsa på mor o far innan dom åker till Junsele imorgon igen.
Men jag orkar nog inte, ögonlocken känns som bly.

Vill hälsa på brorsan också egentligen.. men nä.
Han har nämligen skaffat sig en ödla.. huvva :)

Nu ringer det. Vi hörs!

Hejsvejs!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: