2009-05-26
 21:57:37

Mina fötter är inte sköna nu

Dom är döda nu, mina fötter. Har gått en hel massa ikväll.
Jag var med Jenny ikväll, vi gick och solade på Ip, men vi bokade
tid då vi kom dit, så vi fick vänta en timme, så då passade vi på att
gå tills det var våran tur :) Var tre veckor sedan ajg solade nu, och
jag fick soleksem på armen, lite gran.

Har planterat lite blommor idag också.

Marcus har fått jobb i Stockholm, så han åkte igårkväll, dom ringde
honom på eftermiddagen vid tre tiden.
Så nu är han i husvagnen :) Men han kommer hem igen på torsdag,
för då ska vi till Huddik.

Nu ska Marcus ringa mig snart, so bye bye.


Carin
PUBLICERAT: 2009-06-01, 14:23:37 | URL: http://caarinn.blogg.se/

Hej!

Vilken otroligt fin blogg du har! : )



/Carin


Anonym
PUBLICERAT: 2009-06-02, 19:11:02

Tack så mycket! Men jag skulle gärna vilja göra om den, om jag orkade :)hihi.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: