2009-05-24
 18:11:17

Sol, mat, rensning o migrän..

ÅHH vilken härlig dag det har varit! så varmt o skönt :)
Idag har jag rensat våran "sittplats" ute, men är dock inte klart ännu.
Hur drygt som helst. Sedan har jag börjat rensa rabatten bredvid.
Och för den delen, igår var jag o Marcus till Bollnäs (igen), var in på
Jysk för att byta 3 stolar som vi fick med oss hem i fredags.
Vi har köpt nya utemöbler och en bäddsoffa. Men när vi kom hem och
hade börjat packa upp så märker vi att 3 stolar av 4 är sönder! Hur kul är de?
Men vi åkte till Bollnäs igår igen för att byta dom, sedan tog vi oss en svänga
in på Mobackes. Köpte jätte fina blommor där som vi har planterat.
Så nu börjar det hända lite i våran trädgård. Plus att vi har krattat en massa och
donat :)

Idag har vi även varit till Sväres, dom bjöd oss på grillat, så vi satt ute o åt. Jätte
mysigt o gott.

Nej, nu är jag hungrig igen märker jag när jag skriver om mat ;)
Fick ju migrän igårkväll igen också, är så drygt. Önskar att jag inte hade nått
problem med det. Blev såklart sängliggandes och kräktes. Bläää.

Hmmhmm, annars så.. ja, vi var till Gustavs stuga på lördagkväll. Grillade lax
och åt bakpotatis. Var trevligt att komma ut lite o träffa folk.

Jag är arbetslös igen också, blev så lite nu, så vi får se hur det blir.
Tur man har trädgården att pyssla på med.
Marcus har inte fått något jobb än i Sthlm heller, han skulle egentligen börja
förra veckan eller hur det var. Men då fanns det inget, får se hur det blir nu
till veckan, men imorgon finns det inget. Dom skulle ringa till honom en dag
före, så han hinner fixa med det sista han ska ha med och så. Måste ju överleva
också :)

Nej, nu måste jag äta, vi hörs!

Tjingeling.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: