2009-11-26
 23:56:47

Borde verkligen sova..

Jag borde verkligen gå och sova nu, det märks att gammen har kommit.
Först pratade jag med Malin i telefon, då hon helt plötsligt försvann. What?
Jag prövade då att ringa till den som jag trodde var Malin, men tyckte att det verkade
lite skumt när det gick så många signaler och ingen svarade.
Tillslut är det någon som lyfter på luren,och en mansröst hörs i andra änden.
"Va, vad konstigt,vem är de tänkte jag." Men då slog det mig att det var Marcus.. haha.
Ojoj, förlåt..jag ringde och väckte honom. Stackaren.

Så, jaa.. gammeltanten borde gå och sova...

Min dag har varit riktigt bra.
Först träffade jag Sandra och hon bjöd på en fika i centrumhuset, därefter åkte jag hem till
mina föräldrar och var där i stort sett hela dagen. Spelade tex. Nintendo Wii med gamla
supermario som fanns på Nintendo 8-bitars.. SKITKUL!!
Man blir beroende på engång! :) Sedan fick jag mat där och fortsatte spela ett tag till.
Mitt i mitt spelande ringer telefonen, då har jag fått ett blommogram :)
Av min kära Marcus, vad söt! Det var jättefina blommor.



När klockan började närma sig tid för bowling så åkte jag till Ip där jag träffade
Ante, Carin och Peter.
Tvåa kom jag iaf med 2 poäng efter, så det är jag nöjd med :)

Nä, nu är jag väldigt trött. Och igår tog jag sprutan mot svininfluensan, de ni!

Godnatt på er och tack för en underbar dag!

Tänk på: Det enda sättet att leva länge är att åldras.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: