2009-11-18
 22:39:53

Den allra första på lång tid.

Ikväll mina vänner har jag ätit lussibulle, de ni! ;)
Min allra första på lång tid.

Igår hade jag fullt ös här hemma, pappa kom hit och hjälpte oss med källaren,
Ida och Astrid kom hit och hälsade på en vända, jag klippte luggen hos Oliva,
fixade och trixade med arbetsgivar intyget som jag fått tillbaka från a-kassan + en massa
andra papper som jag lära skicka med.
Därefter städade jag undan allt skräp och dammsög o torkade golvet i källarn. Var en hel del
damm efter putsningen från väggen.
Sen mina vänner, då sprang ja.. tänk va duktig! Är stolt över mig själv.

Däremot har jag inte sprungit något idag, har gått så mycket iaf, snabbt.
Har gjort en massa idag. Bara att stryka från listan som sitter på kylskåpet, sköönt!

Ett tips till er som har mycket att tänka på, och har känslan av att ha glömt någonting hela tiden..
skriv upp allt på en lapp, och stryk allt eftersom det är klart. Funkar utmärkt.. lärde jag mig på
gymnasiet.

Imorgon ska jag ut och vandra med hundarna runt ett tiden, har lovat mor o far att hjälpa till eftersom
dom ville åka en tur till Bollnäs.
Var på matte ikväll och sedan hängde jag med pappsen ut o gå.

Nu ringer Macki! Kom ihåg att kolla ljusnan imorgon, huset.

Godnatt!


Malin B.
PUBLICERAT: 2009-11-19, 17:50:11 | URL: http://iamtheoneandonley.blogg.se/

såg huset :) va kul, hoppas många kommer och kolla in det.


Ante
PUBLICERAT: 2009-11-20, 09:59:52

Jag och Carin kommer iaf..alltid något;) Men vi har nog inte råd:(



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: