2009-11-16
 22:18:27

Gifterna vill ut..

Jag känner hur gifterna försöker ta sig ut! Det dunkar i huvudet.. och detta
beror säkert på att min kropp inte är van att träna :) Så jag är glad för huvudvärken.
Ikväll har jag alltså varit på "tantgympa" i celsiushallen, sååå skönt. Man blir väldigt stolt
när man har gör något bra. Härlig känsla.



Imorse var jag iväg på matte i två timmar, sedan gick jag till Söderlunds och köpte färg för
att måla på i källaren (pappa ska måla) och jag hjälpa till ;) hehe.

Efter det tog jag bilen och hämtade pappa, åkte ner på skidan till deras förråd och hämtade lite
saker som vi behöver till arbetet, och därefter åkte vi hem till oss för att börja spackla.
Bara de blev en stor skillnad.
Däremot hade dom lite problem att blanda ihop den rätta färgen på Söderlunds, och just gult är
väldigt svårt att få i samma nyans. Men jag tror att det kommer bli bra, dessutom fick jag halva
priset, inte illa! ;)

Nu är det även bestämt att vi ska åka med familjerna till Skålsjögården och äta julbord den 12:e
december, ska bli så mysigt. Gissa vem som börjat få julkänslor. Mmmm..

Näe, nu känner jag att det får bli sängen, det är inte illa med träning.. imorgon tänkte jag försöka ta
mig ut och springa. Nice.

Godnatt på er mina vänner.


Tänk på: I längden träffar man bara det som man siktar på. Därför är det lika bra att sikta högt, även
om man bommar med det första försöket.



Ante
PUBLICERAT: 2009-11-17, 10:17:32

Jag känner hur gifterna försöker ta sej in..grrr:P


Jessica
PUBLICERAT: 2009-11-17, 11:08:23

fast varför ska ni behöva måla om egentligen? Bilderna på erat hus är ju redan ute plus att huset är värderat?...aja vad vet jag...:P Syns i helgen!:D


Märta
PUBLICERAT: 2009-11-17, 16:41:55

Jo, men dom knäppte inte kort på där vi behöver måla. Och det var mäklarens förslag.

Blev skitbra! Och inte alls mycke att måla.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: