2009-11-23
 22:47:28

Husvisningen..

En eller ett par kvällsmackor med the, de är grejer det!

Idag har det varit visning och mäklaren ringde imorse och berättade hur många som
anmält sig till den. Det var 6 stycken.. och det sa hon var bra för att vara i Edsbyn, annars
brukar det komma runt 2-3 stycken i vanliga fall.
So that was good!
But...
Ett par kom aldrig, en hade ringt och avbokat, ett par var sjuk och resten kom.
Två av dom tre tyckte att huset var för litet (det förstår jag,särskilt om det är barnfamiljer).
Och den sista, damen.. hon hade bott här förr innan alla renoveringar och så, och hon var
jättesugen! Hon skulle hem och prata med sin man, för han kunde inte följa med pga jobb.
Ganska häftigt att det finns dom som kommer tillbaka till ett hus dom haft förr.

Men paret som var sjuka, dom har vi preliminärbokat en visning med på onsdag mellan 16-17.
Får se om dom mår bättre då.. och dom kommer faktiskt från Gävle och ska titta :) Cooolt.

Annars har jag varit iväg och tränat på tantgympa ikväll igen, är så skönt o röra på kroppen!
Detta borde jag ha börjat med tidigare.. men bättre sent än aldrig :P

Och matte var det imorse..

Nu håller jag på äter kvällsfika och tänkte ta mig en lussibulle..lite dumt nu när man tränat.
Men eftersom jag ska ut o springa imörn också så får det gå bra ändå..hehe.

Godnatt på er..

Tänk på: Allt är inte som det ser ut att vara, ibland är det bättre
.


Ante
PUBLICERAT: 2009-11-24, 00:52:36

Måste säga att du gör det jättebra Märta! Forstätt att springa. Såå himmla bra för kroppen, bra att du puschar mej och Carin. Vi kanske kan åka till kygel och kuta lite alla tre snart..jag menar med den här så kallade "vintern" så går det ju jättebra:) Körhårt Märtadu är jätteduktig!!


Märta
PUBLICERAT: 2009-11-24, 10:37:51

Haha, jaa..jag måste erskänna att jag tycker de själv också ;P

Japp, ut o spring nu Ante o Carin :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: