2009-11-03
 15:48:41

Mäklarna

Min hals, det gör ont.. plus att mitt huvud känns som en stor fet sten.

Idag har vi haft mäklarna här! (OBS inte serien Mäklarna). Det är så spännande
här framöver nu, känns som att det här kommer gå väldigt bra från början till slut.
Nästa vecka kommer huset att komma ut på internet, så då kommer jag att göra en
länk dit.
Sedan ska vi ha våran första visning också, men jag återkommer med datum lite längre
fram.

Nu ska jag dricka upp mitt the och invänta min pappa. Vi ska äntligen frakta bort ett fult bord
som står ute i trädgården..uscha.
Och imorgon så kommer en av mäklarna hit och ska fotografera.. nice :)

Ses och hörs..




Jessica
PUBLICERAT: 2009-11-03, 17:44:39

Hoppas nu bara att ni vet att ni gör rätt nu med att sälja erat hus...Jag vet ju hur pass bra ni trivdes i huset ist för att bo i en lägenhet...

Jag kommer sakna erat fina hus iaf å allt kul man kunde göra där med tanke på eran egen gård osv...

Hoppas ni nu kommer hitta rätt nästa gång ni skaffar er eget boende för eran egen skull framförallt...Varma kramar J


Ante
PUBLICERAT: 2009-11-04, 01:02:18

instämmer!! Kram Ante



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: