2009-11-24
 16:36:11

Myskväll

Ja, det ska vi ha ikväll jag o Jenny! Fruktsallad, glass, the och film. :)

Idag har jag varit på byn och gjort lite ärenden igen, och då var jag bla in
på arbetsförmedlingen för att göra en ny handlingsplan.
Men jag fick gå därifrån lika snabbt som jag kom dit, för mina handläggare skulle
kotakta mig när det var dags.. Jag påpekade såklart och sa att det stod i min nuvarande
handlingsplan att jag ska göra en ny före den sista november, och att jag ska få ett brev
om det en vecka före, men att jag inte fått det. Och då skulle jag kontakta dom själv isf.
Men hon sa att jag skulle vänta tills min handläggare kontaktar mig, så jag gör väl de. Bara skönt
o slippa dom ett tag till ;) HAHA.

Nu ska jag leta fram brännskivor åt brorsan..
sedan blir det dags vid sextiden att åka ner till mina föräldrar för att ta med mig Boston på en spring-
runda. Tänkte jag skulle pröva ta med honom, kan han tycka är roligt. :)

Bye bye..


Tänk på:
Om du alltid säger "vi får se" händer det aldrig någonsin någonting - Nalle Puh


Anonym
PUBLICERAT: 2009-11-24, 16:52:43

Jag håller med nallepuh!!!


Lisa
PUBLICERAT: 2009-11-24, 21:25:54 | URL: http://loppissystrarnas.blogspot.com/

Åh så härligt med myskväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: