2009-11-25
 14:30:36

Onsdagen

God eftermiddag!

God och god vet jag inte, mest regn bara.
Idag blev jag arg på a-kassan. Dom har blivit så jollig med utbetalning dom små rackarna.
Men, jag ringde till dom, och då sa killen jag pratade med att dom inte hade hunnit fixa klart
med kassakorten, så han skulle ordna så jag får mina 2 senaste veckor utbetald till nästa torsdag.
Får det verkligen gå till så???
Jag får åtminstonde för 1 vecka imorgon. Men vad dålig stil!! Det märks att dom tycker om
att jäklas med folk, ursäkta uttrycket.
Jag ska säga att sådana hära dagar längtar man extremt mycket tills man ska börja plugga!
Åhh vad skönt att slippa både a-kassan och arbetsförmedlingen, och förhoppningsvis aldrig ha något
mer med dom att göra.

Annars så är det bra. Jag var ute och sprang med Boston igårkväll som jag berättade tidigare, och det
gick jättebra.. han fattade ganska snabbt att vi skulle springa hela tiden och inte stanna så mycket :)
Men jag var snäll och gick en extra runda med honom så han fick nosa (läsa sin kvällstidning) och göra
sina behov.

Har nu även sett filmen Changeling, och den var superduper bra! Sorglig också såklart, men absolut
värd och se.

Mäklaren ringde imorse och berättade att paret från Gävle hade tänkt om, och skulle satsa på Bollnäs ist.
Men eftersom det är så lite hus till salu där, så skulle dom höra av sig ifall dom "tänkte om" igen. För isf
ville dom komma och titta på huset. Dom skulle faktiskt iväg och titta på en nyproduktion imorgon i Bollnäs.
Däremot damen som hade bott här förut, hon och gubben hade inte hunnit prata så mycket eftersom han
jobbar skift, så dom ville ha helgen på sig och fundera och räkna lite på det. Sedan ville dom gärna komma
på en till visning så även han fick kolla ifall dom fortfarande var intresserad.
Plus att peret som skulle komma på visningen i måndags men som aldrig dök upp fortfarande är intresserad
och vill komma på en visning. Dom hade fått åka in med hunden till veterinären i måndags, så det var därför
dom inte hade hunnit komma och titta under visningen som var då.

Så, antagligen blir det en visning nästa vecka, med minst 2 par :) thats good!
Men man vill så gärna veta nuuu, hehe.

Ikväll blir det matte, sen är det lovely Greys Anatomy! Wiiee.

Nu - apoteket.


Tänk på: Var inte rädd för det långsamma framåtskridandet, var bara rädd för stillaståendet.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: