2009-11-22
 16:43:08

Söndag

Nu är söndagen här igen, och med det menas det att helgen är slut.
Det är helt sjukt.

Den har gått så snabbt och jag vet inte vad vi gjort riktigt. Igårkväll var vi ett
gäng som satt och spelade spel o bara myste, åt fruktsallad och glass.
Annars har vi städat bilen och fixat innan Marcus ska åka igen. Det tar ju typ hela
helgen bara det känns de som.

I torsdags var jag ute och sprang en vända igen, och efter det så gick jag o pappa
med hundarna i två timmar.
Har inte tränat något sedan dess, men imorgon dras det igång igen! ;)
Eller redan ikväll skulle jag tro.

Först är det matte på morgonen, sedan bär det av hem och fixa det sista innan visningen
börjar. Spännande! Jag väntar fortfarande på att mäklaren ska ringa och berätta hur
många det är som kommer mm. Hon skulle ringa i slutet av veckan, så jag borde ju höra
något ikväll. ??

Ikväll åker Marcus också, är så tråkigt :(

På tisdag ska jag iväg o fixa en grej, plugga lite matte kanske och gå till arbetsförmedlingen
och göra en ny handlingsplan..blää. Ska även skicka in en ny ansökan till a-kassan om att få
fortsätta plugga.

På onsdag är det matte  som gäller, och dessutom beroende på hur det går imorgon så kanske
det blir visning då med (alltså på onsdagen).

Hoppas det går superbra för oss, att någon vill ha huset :) Man vet aldrig.
Undrar vad vi ska göra sen? :D

Näe, nu ska jag vara med M!

Tänk på:
Innan vi lever,är livet inte något,men det tillkommer oss att ge det en mening
och värdet är inget annat än den mening vi väljer.






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: