2009-11-15
 23:33:39

Söndag

Helgen har varit rätt så bra, lite seg bara för att dumma jag inte kan använda min
hjärna på rätt sätt. Var lite deppig denna helg, ni vet, man tänker bara negativt om allt
fast det kanske inte är det. Blir så trött på att vara så.
Men huvudsaken man har ljusa stunder också.

I fredags på kvällen såg vi en film med Ante och Carin, Lesbian Vampire Killers. Helt sjuk,
se inte den.
Däremot så var the Bucket List riktigt bra, den måste ni se om ni inte sett den! :) Är med bla.
Morgan Freeman. Han är så himla bra.
Ni har inte sett Changelin någon? För den skulle jag vilja se med någon. Nån som vill komma o
hälsa på? :) Jag har filmen..

I lördags var vi bjuden hem till Sandra och Pär, kära min söta vad dom bjöd.. trodde nästan man
kommit på nått kalasfirande. Det var frukter av alla dess sorter, kakor,glass, olika "glass-såser",
glögg, dricka, bullar, vaniljvisp och grädde till glassen, kaffe, ja allt du kan tänka dig typ.
Var jätte trevligt där iaf, blev ett stort gäng innan slutet.

Idag har vi bara tagit de lugnt, låg och drog oss i sängen fram tills 11-11.30 nångång, varken jag lr
Marcus hade lust att kliva upp idag. Är så jobbigt när han ska åka.. men det vet nu ju redan förstås.
Handlade, tvättade, åt mat, packade och sa hejdå.
Sedan har jag gått en promenad med pappsen och hundarna, var så skön luft ute ikväll.

För den delen så hade vi tur att inte krocka igår också kom jag på, fick en bil mötandes på våran sida
när han hade fått kast på sin, var så blött o måddigt ute ju, och fort kom han.
Tur som vi hade så var det ingen bil varken bakom oss lr honom, så vi körde över på hans sida ist.
Men det gick bra för alla, och han kom upp ur diket.
Usch, det får inte hända något mer med bilar..

Nu ska jag ta o hoppa i sängen, ska upp på matte imorgon.

See you.


Tänk på: Gå fort och le mycket, så är det ingen som märker att du är ful.



Malin B.
PUBLICERAT: 2009-11-16, 20:31:45 | URL: http://iamtheoneandonley.blogg.se/

härligt att bli bortbjuden :)

MEn fy va hemskt med en bil på ens körfält... tur det gick bra.


Märta
PUBLICERAT: 2009-11-16, 22:23:17

Jaa, det var väldigt tur att de gick bra, var så läskigt o se hur bilen bara for!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: