2009-11-12
 19:29:23

Tiden

Vad konstigt det blir när man är arbetslös, man håller knappt reda på vad det är för dag,
och ändå bara springer dagarna förbi. Snart är det jul, vilket innebär julmat! Mmmm..

Annars med husförsäljningen, jo.. det är några fler bilar som åker här utanför än tidigare, och
nyfikna är dom på kommunförrådet också när dom åker förbi här varje dag i stort sett.
På Svensk Fastighetsförmedling har vi en speciell sida som kallas för "Min bostad", och där kan
man se statistiken för hur många som klickat sig in på våran annons på hemnet.
Just nu är det 337 stycken, och då har annonsen inte alls legat ute länge. Är så spännande! :)

Idag har jag och Marcus varit ute på en promenad, men jag gjorde därmot min första sedan jag
varit sjuk igårkväll med pappa och hundarna. Orkade knappt med det, fast vi inte alls gick långt.
Det tar tid att få tillbaka orken, man får ta det lugnt i början och öka på allt eftersom.
Jag har även gjort tacopaj med sallad idag, är väldigt roligt att laga mat faktiskt.
Igår lagade jag färsbiffar i en jättegod sås och kokade potatis. Blev rätt lyckat.
Däremot då jag gjorde hemmagjorda hamburgare så blev det lite för dåligt kryddat, men då får
man göra annorlunda nästa gång istället.
Det är ju så när man lagar mat, man lär sig allt eftersom hur man ska göra.

Ikväll ska jag och Marcus titta lite på tv och se en film, The Bucket List.
Igår lånade vi Nintendo Wii av brorsan, men det är inte sådär jätte bra spel. Skulle gärna pröva ett
playstation 3 ist med guitarr hero, NHL hockey, ett fightingspel, racing mm. Plus att jag vill ha en
dansmatta också. Då skulle det vara ritkigt kul.

Tänk på: Det är typiskt att det finns tidtagare men ingen tidgivare.






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: