2009-11-05
 11:13:00

Urk

Urki durki.
Vad dåligt jag har sovit inatt! Inte alls kul. Vaknade klockan fem imorse och var
superpigg i skallen, men trött i kroppen, kan tyckas vara en lite jobbig kombination.
Dessutom hade jag ont i revbenen på vänster sida, fast det får jag skylla mig själv för.
Ligger man på mage ibland så kan det bli så ;)

Igår var "fotografen" hit, hon höll på i bara tre timmar, men det blir väldigt fina bilder med
levande ljus.
Idag ska vi få veta utgångspriset för huset, spännande.
Och imorgon kommer till salu skyltarna upp, so nice.

Annars förutom att sälja huset, så var jag och hälsade på en vän igår, tack för fikat! Alltid lika
trevligt att komma dit, fast hon var lite "drogad" ;)
Efter det var jag hem en vända innan jag for till skolan för att plugga. Gjorde en inlämningsuppgift
som gick riktigt bra. Så nu är man åter taggad igen.

Idag ska jag umgås lite med Sandra, och ikväll kommer min älskling hem.

See you..

Tänk på: Det lönar sig inte att springa om man är på fel väg.


Jessica
PUBLICERAT: 2009-11-05, 12:26:12

Jo det måste ha varit nå lurt i natt för jag sov oxå jätte dåligt! Därför jag satt å läste det särkillda smset ifrån dej då...:P så min hjärna var ju såklart inte med då som du kanske förstod..:P


Ante
PUBLICERAT: 2009-11-05, 19:18:35

Marathon!!! är det rätt väg Märta??



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: