2009-11-02
 09:54:02

Vill inte..vill inte..

Jag varken vill eller har tid, jag vägrar!

Imorse när jag vaknade så kände jag mig en aning klen i kroppen, ont och bara
trött. Sitter här och försöker dricka the för att lugna halsen, och det hjälper som tur
är. Förkylningar är inte rolig.
Hoppas dock att det inte blir mer och att det pang poff bara försvinner så som den kom.

Jag som hade tänkt börja springa ikväll, seriöst. Tror ni man vågar iaf?

Nu ska jag dricka upp mitt goda the, sen är det full fart. Ska fixa i trädgården, slänga en massa
mattor från dom som hyrde av oss, frakta iväg ett bord, klippa bort ruttna stänger.. ja. Snygga
till här lite. Sen är det inomhus som gäller, måste måla klart runt mina elefanter där uppe :D
fortfarande...
sen ska jag städa och pyssla på. Vad kul det ska bli!! Allvarligt, det här skulle ha gjorts tidigare.
Men brukar kanske vara så att det blir fart när man ska till och sälja, sen blir det så fint så man inte
vill sälja. Haha.
Fast det ska vi ju förstås göra iaf.

See you..


Elisabeth
PUBLICERAT: 2009-11-02, 15:09:23

Märta, du får INTE springa om du känner dej klen!


Carin
PUBLICERAT: 2009-11-03, 09:10:21 | URL: http://caarinn.blogg.se/

Sålänge du inte har feber så går lite motion bra. Men du ska ju helst inte.



Men först bör du skaffa dig ett par bra löpar skor och bra träningskläder som andas osv. Så du kan hålla dig varm även denna årstid. Sålänge man är varm går all utomhus motion bra men om du blir nerkyld efter eller under träning så kan du bli sjuk.



Ta hand om dig.

Kram

Carin.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: