2009-10-01
 13:11:26

Bara en dag kvar..

Hej! :)

Mycket kan hända på kort tid. Idag har jag varit o fixat luggen, den var
görlång, ända ner till tårna kändes de som. Sen var jag på ica och hämtade
ett hemligt brev från AMAB..varför skickade dom inte hem det ist, till brevlådan?
Jaja, kanske är något nytt dom börjat med..

Hur som helst så fick jag en förfrågan imorse om jag skulle vilja jobba imorgon och nästa
vecka mån-tors på Edsby persinner. Självklart!
Så det är ju roligt, får se hur det kommer att gå med matten då bara, så jag inte halkar efter
ännu mer. Men jag får kämpa med det på kvällarna ist, dessutom vet jag ju inte om det bara
är nästa vecka eller mer jag får jobba. Men han frågade om nästa vecka bara.
Fast jag säger inte bara.. jag är hur glad som helst för det jag får jobba :)

Annars, jo.. på fredag nästa vecka har Marcus kommit på någon hemlig resa tills oss två, och jag
har ingen aning vart lr vad.. så det är jätte spännande. Tänk, han kan han å! ;)
Plus att jag vet att vi ska sova över tills på lördagen. Vad mysigt det ska bli! Hoppas ja :D haha.

Nu är det bara en dag kvar också tills Marcus kommer hem, längtar tokmycke!

Puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: