2009-10-27
 23:19:12

Godnatt!

Hej o hå! :)
Nu börjar dagen lida mot sitt slut, men först tänkte jag göra en liten update.

Igårkväll gjorde jag aldrig någon mat, utan jag hängde med "grabbarna" till
Slagsta Värdshus o käka, blev en File Mignon, supergott!
När Marcus kom hem, som jag sa och dessutom hade rätt om (efter kl 19) följde jag
med honom till Max, och där fick det bli en Milkschake för min del. Tyvärr hade dom slutat
med Lyxchaken, den som var så god! Men den kommer kanske nästa sommar igen :)

Idag har jag varit in på stan o sprungit runt, hittade en present till brorsan och en halsduk på rean
åt mig själv, 40 spänn, billigt o bra ;)
Skulle egentligen åka till Johannes och hälsa på ikväll, men Marcus jobbade över och fastnade sedan
i bilkö pga 3 olyckor på 3 olika ställen. Var ganska allvarliga också, huvva.
Så det blev inget av det, han kom inte hem försen halvsju, så vi åkte iväg o handla lite på Coop och
åkte hem o lagade mat. Gick lika bra de med :)

Imorgon ska jag åka till Kista galleria och titta lite, kom på att jag inte varit där på hela sommaren, så
det är ett måste. Kul att se något annat än bara Drottningsgatan och plattan.

På kvällen ska Marcus och arbetskompisarna ut o käka 3 rätters middag och bowla. Så då kanske jag
passar på att gå på bio. Får se om jag får plats att åka med i bilen bara, för isf tänkte jag göra det i
Kungens kurva.. dit dom också ska. Så slipper jag gå själv i mörkret här i de kriminella trakterna. :)

Inatt hade det tydligen varit nått igen vid Fittjas tunnelbanestation. Hade bränt bilar, skjutit raketer och
kastat öppna eldar mot vakterna.
Tur var väl att jag inte visste om det, för då hade jag nog inte vågat åka in till stan idag.

Haha.
Nä, nu ska jag gå och lägga mig bredvid min slumrande man.

Godnatt!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: