2009-10-30
 09:27:42

Helo everybody!

Helo everybody! :D

Sitter här och äter frukost just nu, ska snart hoppa in i duschen och göra mig klar.
Vi åker hem till Edsbyn idag, och det ska bli riktigt gött att komma hem igen faktiskt!

Har sprungit runt en massa i stan denna vecka, och har hittat en present även till Anna!
Fast jag ska fixa lite mera med den också.. så den är inte riktigt klar.

I onsdags tog jag och Marcus egen bil ut till Kungens Kurva, så jag också kunde följa med.
Tur var väl det, för vi fick höra att det var en helt galen kvinna utan körkort som hade skjutsat
dom andra.. vart får dom tag på allt folk engetligen?? :D Haha, Stockholm, här finns allt.
Jag gick på bio, Bröllopsfotografen, sedan gick jag till ett Café o käka en macka och drack the.
Drog mig sedan vidare till Restaurangen där killarna var och bowlade.

Igår var jag ute på stan igen som dom andra dagarna, och det gillar jag. Tiden går så snabbt när
man är där, och det är så grymt kul att titta på folk! Dessutom om man har tur kan man råka gå
förbi på någon gata där det är någon som uppträder.
Och den turen hade jag, det var två killar som hade ställt upp en massa tomma burkar och hinkar
i olika storlekar som dom satt och trummade på. Var riktigt häftigt faktiskt! :)

Nej, nu längtar jag hem. Vill fixa allt tills mäklaren ska komma på tisdag. Är så spännande att få se
vad hon säger..

Nu blire duschen!

See you!


Carin
PUBLICERAT: 2009-10-31, 20:26:21 | URL: http://caarinn.blogg.se/

”Ge era hjärtan, men inte i varandras förvar. Ty endast Livets hand förmår rymma era hjärtan. Och stå vid varandras sida, men inte för nära; Ty templets pelare står åtskilda, Och eken och cypressen växer inte i varandras skugga”



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: