2009-10-22
 16:53:04

Lägga ner..

Funderar på att lägga ner denna blogg. Blir ändå inte av att skriva, plus
att man skriver en massa skit bara ;)
Men jag får se.

Just nu känns livet pest igen, först är den ena deppig o sen blir den andra. Det suger.
En ond cirkel helt enkelt.

Marcus har egentligen blivit uppsagd nu tills den sista oktober, och det tyckte jag var
hur skönt som helst, för jag mår verkligen pest av att ha ett sånt här förhållande när
han är borta så mycket.
Men, då fick jag höra idag att han kanske har jobb 5 veckor till, nu när man ställt in sig på
att han ska komma hem. Dessutom håller dom på att förhandlar om mer jobb, så får dom
det kommer han kanske till och med att ha jobb hela vintern.
Vilket i och för sig är bra för pengarnas skull, men det är bara de enda som är bra.

Men då får vi inte glömma att livet handlar om bara pengar.. det är de som livet går ut på.
FY vad sugit.

Ser ni, bara depp, lika bra att ta bort bloggen så att jag slipper skämmas för det jag skriver :)

Bläää...





Ante
PUBLICERAT: 2009-10-22, 17:59:12

Nej det är inte pengar livet går ut på..men dom är bra att ha när man lever livet:)Så ser jag på det!


Jessica
PUBLICERAT: 2009-10-22, 18:21:45

Nej snälla Märta lägg inte ner din blogg! Är ju ett sånt bra sätt för mej att få se vad du/ni har för er nu när jag bor här uppe...:)

Nej jag tycker inte att du bara skriver en massa skit....i sånna fall är du inte ensam...tänk, jag satt här om dan å läste gamla blogginlägg från min blogg vad jag skrev förra hösten, å där var det mkt mera depp å tråkigheter än vad du skriver....så nej lägg inte ner din blogg!


sofia
PUBLICERAT: 2009-10-25, 12:17:50

Gör inte det :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: