2009-10-15
 20:19:51

Snart är det dags..

Hej Hej.

Nu är det torsdag, vilket innebär att det snart är dags för fredagsmyyys! :)
Imorgon slutar jag klockan ett, och det gör Marcus också. Och det betyder att
vi kan äta mat ihop imorgonkväll! Jippi! :)

Och, just nu är jag jätte super duper sugen på milkchake! Mmm... en lyxchake från
Max tillexempel..
Håller på att lagar lite kvällmat nu, kyckling med ris och en god sallad.

Annars har jag inte så mycket nytt att berätta.. mer än att jag kommit på en negativ sak
med mig precis.. lr ja, jag har misstänkt det ett tag.
Nu blir det lite negativt igen, men jag måste få skriva av mig lite.
Jag har kommit på att jag tänker för mycket framåt, kan inte ta en vecka i taget, och det är
ett väldigt stort problem för mig. Kan tänka flera månader framåt..

Men jag försöker trots allt att inte göra det allt för ofta.. men det är lite svårt.. det bara kommer
liksom :)
Eftersom jag inte är nöjd med hur det ser ut just nu, så försöker jag se framåt.. men saken är den
att jag inte kan se någon förändring.. och det måste jag börja göra..
för tänker man negativt, då blir det negativt.. eller hur? :)
Och eftersom jag inte är nöjd, då måste det ske en förändring.. i både mitt tänkande och mitt görande :D

Haha, nää..nu blev det för flummigt! Men tack för att du läste ;)

Längtar till imorgon! Puss o hej..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: