2009-10-26
 12:17:11

Storstan

Hej hej!

Just nu sitter jag i storstan Stockholm vid svinstievägen..nästan iaf :P Tänk hur det ser
ut här! Man blir nästan rädd när man går utanför vagnen.
Har iaf städat och fixat i husvagnen, så här är det perfekt! Men om man går in
till duschen i baracken bredvid..då undrar jag om man ens blir ren efter att ha
duschat.

Hur som helst, igårkväll åkte vi hit, hade Ella med också som vi dumpade av vid
Arlanda, hjälp vad fuskit.. man blev jättesugen på att göra en resa!
Hon ska åka till USA o hälsa på syrran hennes i 3 veckor.

Idag ska Marcus ringa till sin chef o språka lite, höra hur det verkligen är, om han ska
sluta på fredag lr inte. Han blev ju uppsagd för en månad sedan nu till den sista oktober..
men på det stället där han är just nu finns det väldigt mycket jobb.. så frågan är om han
ska fortsätta tills det tar slut där, eller om dom andra som fortfarande är kvar i firman ska
få ta det jobbet.

Annars så händer det ganska mycket just nu, jag och Marcus har beslutat oss för att sälja huset.
Vart vi ska flytta vet vi inte ännu, men det får vi se, ska inte stressa fram något så det blir fel.

På tisdag nästa vecka kommer mäklaren till oss.

Snart är det november också, tänk vad tiden går snabbt! :) Snart är det jul, och det ser jag fram emot.
Ska bli så mysigt med snö o jul. Det är härliga tider det.
Om jag skulle välja vilken årstid som är bäst på året, så skulle jag inte kunna välja någon. För alla är
bra på sitt sätt. Jag behöver alla :)

Nä, nu ska jag ta och betala lite räkningar tror jag. Så man får de gjort.

Puss o hej!


Jessica
PUBLICERAT: 2009-10-26, 15:33:32

Men Märta vad är det jag läser! Så ni ska sälja huset denna gång och flytta igen ändå?? Jag som trodde ni var trött på att flytta vid det är laget...Vart ska ni ta vägen då?


Märta
PUBLICERAT: 2009-10-26, 17:27:44

Hej!

Japp, det ska vi, vi vet inte vart vi ska flytta :)


Jessica
PUBLICERAT: 2009-10-26, 18:09:56

okej...får väl hoppas då att det tar tid för er att få huset sålt..:P närå, men jag som tyckte jag hörde förut att ni skulle bo där i 10 år åtminstonde eller var de nu var...ni som hade så mkt projekt ni skulle göra på gården framöver å allt ni har gjort inomhus då som blev så fint....



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: