2009-10-26
 14:22:32

Vill bara tala om..

Att det jag skriver här på bloggen och på facebook, det är saker som jag känner
just precis då.
För den som inte vet, så är mitt humör väldigt svängande ibland, och är jag på dåligt
humör, då brukar allt kännas värdelöst fast det inte i själva verker är så.

Vill förklara för er som är osäker på hur det är mellan mig och Marcus egentligen, har
hört av några att dom tror att det håller på ta slut mella oss. Och så är det verkligen inte.
Dessutom har det gått rykten tidigare att jag och Marcus ska flytta ifrån varandra och pröva
och se ifall det blir bättre då. SÅ är det verkligen inte heller.
Vi har ju i stort sett varit som särbo i sommar, när han bott borta i Stockholm under veckorna.

Men jag vill bara försäkra er om att jag och Marcus är jättelyckliga ihop och älskar varandra nått
så enormt.
Vi får gå igenom mycket saker tillsammans, men det bara styrker oss ännu mer från att inte glida isär.
Ibland är det svårare i livet, men då får man kämpa tillsammans.

Vi tycker bara det är jobbigt att vara ifrån varandra, och det är bla därför vi mått lite dåligt.
Sedan så spelar ekonomin också en stor roll. Det är inte lätt i dessa tider :)

Tacka vet ja som har GUD!!

puss på er..






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: