2009-09-01
 18:51:02

Hej!

Tänkte att ni kanske vill ha lite update :)

Nu är lille Ragnar äntligen här! Han är en riktig buse, och gnällig är han.
Men hur söt är han inte då? Man måste försöka att sätta sig in i hans situation,
det kan ju inte vara lätt att komma till något helt nytt med en främmande
person som man inte alls känner.

Trots lite gnäll så har det gått jätte bra, han har knappt kissat något inne, så super
duktig är han! Och håller sig hela nätterna gör han.
Idag har det märkts att han börjar känna sig mer o mer hemma, vågar gå runt mera
och är inte alls lika beroende av att följa efter en. Klarar sig mera själv helt enkelt :)

Annars så har jag börjar på komvux nu också, startade igårkväll. Blir nog bra det, men
just nu så vill jag bara börja på sjuksköterske ist! :)

Nu ska vi hitt på nå, ska se på film senare ikväll med Ante och Carin.

Puss!


Malin Bossen
PUBLICERAT: 2009-09-02, 19:20:40

vart ska du söka in sen?? Falun med en annan? :)

Trodde du skulle bli tandhygianist?


Märta
PUBLICERAT: 2009-09-05, 15:20:56

Jag ska söka in till Gävle tänkte jag, om jag nu ska plugga vidare :D Åh, det är så svårt allt!

Ska du plugga sjuksyrra??



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: