2010-01-10
 16:25:02

Funderar

Jag funderar och funderar.. jag är iaf jätte sugen på att göra det jag tänker på! :)
Vad coolt.

Idag har vi varit på möte, var alldeles för längesen.

Just nu håller jag på tvättar och Marcus är ute och hjälper till med en bil.
Ska snart göra mat, min supergoda hemmagjorda potatissallad med fläskfilé och en god sallad till. Mums!
Annars blir det en lugn kväll tror jag, imorgon är det dags för jobb igen och efter det är det lite träning på IP
som gäller. Tänkte försöka komma ihåg att titta på Familjen annorlunda som börjar igen också, är så mysigt
med dom där stora familjerna! :) Att dom orkar.

See you!


Tänk på: Familjen är en domstol som alltid har öppet.


Haha, den var rolig.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: