2010-01-09
 19:59:34

Lördagsmys

Hej alla glada! :)

Hoppas ni har haft det superbra, det har jag haft.
Vi har passat på och varit mycket med våra kompisar nu när alla varit lediga och hemma
på jullov.
Har bland annat sovit i gamelOlssons stuga en helg, sett filmer, spelat mycket sällskapsspel,
ätit gott och bara njutigt.

Marcus är fortfarande hemma, och det tycker jag är superskönt. Nackdelen är att det blir ganska mycket lite
pengar.
Men, jag passar ändå på att njuta, för som några av er redan vet, så har jag fått jobb igen på Edsby persienner.
Och då är det så härligt att komma hem till ett framdukar bord med mat! :)
Sen är det såklart inte det jag är ute efter, men det är skönt att få känna sig lite ompysslad.

Jag är lovad jobb 2 veckor åt gången, så hoppas det håller i sig.
Jag och Marcus brukar turas om att jobba, vi jobbar aldrig båda två samtidigt. Haha, det har jämt blivit så, inte så
att vi kan få jobba båda två samtidigt, nej då, här ska vi turas om! :P

På nyårsafton var vi iväg till Familjen Stenberg och firade. Där blev det ungskyckling och en potatisgratäng med
grönsallad, väldigt gott! Sedan blev det några tävlingar, lite efterätter och prat.
När klockan började närma sig tolvslaget så begav vi oss till St:Olofs för att titta på fyrverkerierna, men fy så kallt det var!
Men för de så blev det ett trevligt slut på året :)


Nu snart ska jag och Marcus gå ner och basta, sedan blir det film och fika i detta kalla väder.
Men ute och gått har jag för det, och kallt vare!
Måste börja komma igång med lite träning nu efter jul igen, var iväg i tisdags men det var då det.
Har tänkt försöka komma iväg två gånger i veckan åtminstonde, sedan har jag ju matten också som jag måste hinna med. Ska föröska dra med mig M också på lite träning ;)

Pusss o hej!

Tänk på: Folk som säger att man inte kan köpa sig lycka för pengar, vet inte var man ska handla.


Anonym
PUBLICERAT: 2010-01-10, 18:36:27

vart ska man handla då..nån som vet svaret:)???



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Din kommentar: